ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ

Политика за връщане на стоки на www.wal.bg

WAL BG цени доверието на своите клиенти и гарантира качеството на предлаганите продукти.
Поради естеството на продаваните стоки (телешко месо и животни), следните правила важат за политиката за връщане:


1. Условия за връщане

  • Стоки не подлежат на връщане поради тяхната специфична природа като бързоразвалящи се продукти и хигиенни изисквания.

  • Все пак, ако клиентът има забележки относно качеството на доставената стока, се препоръчва незабавно да се свърже с нас.


2. Как да подадете оплакване?

В случай на несъответствие или дефект на продукта:

Свържете се с нас в рамките на 24 часа след доставката на имейл info@wal.bg.

Предоставете следната информация:

  • Номер на поръчката;

  • Описание на проблема;

  • Снимки на получената стока, ако е възможно.


3. Обработване на жалбите

  • Всеки случай ще бъде индивидуално разгледан от нашия екип.

  • При установено несъответствие с качеството или друго нарушение, WAL BG може да предложи:

    • Замяна на продукта;

    • Възстановяване на сумата (само в изключителни случаи).


4. Доставка и транспортни разходи

Ако бъде одобрено възстановяване или замяна, разходите за транспорт се покриват от WAL BG,
освен ако проблемът не е предизвикан от клиента (напр. грешен адрес за доставка).


5. Изключения

Не се приемат рекламации или искания за връщане в следните случаи:

  • При неправилно съхранение на продуктите след доставката;

  • Ако са изминали повече от 24 часа от получаването на продукта.


Благодарим Ви за разбирането и доверието в www.wal.bg.
За всякакви въпроси относно политиката за връщане, не се колебайте да се свържете с нас на info@wal.bg.

Екипът на WAL BG Ви желае приятно пазаруване!